çal çingene


tanju baba.. oturup iki tek atamadık ya şu koduğumun dünyasında. rakıyı hiç sevmem babam afedersin ama desen ''getir bakiyim oğlum şurdan başımızda bi' büyük olsun'' sabahlara kadar ziflenirdik nevaleden. sen söylerdin en yakanından '' çal çingene çalll birr dahhaa.. ne çıkar çalsan bir daha.. sevenlerin şarkısı bu.. kadehler hiç boş durur mu?'' sahi durur mu be baba?

.. ''koy koy koy'' ..

oğlanlardan birinin adını tanju birini okan koyardık be babam. rakı masasında alırdık hem bu kararı. ayık kafayla düşünülür mü böyle şeyler sahi?

en tarifsiz acıların içinde, en mutlu anımda, en soğuğunda, en sıcağında, en deniz kenarında, en mehtapta, en kar altında... anason kokutuyorsun be baba'm.. buram buram.. misler gibi.

ben de bi' tane timur ağbi'den söyliyeyim ruhuna..

''yeterr yeterrr ölecekksekkk ölelimm hadii vur kendini şarabaaa kedere ve aşka vurrr daha içelim heyyy dahaa içellimm heyy heyy!!''

bi' tane de Josephine'ye gelsin be baba. ha ne dersin?

''yalvarırım sana gel üzme beni inan bana çok seviyorum seni gel kollarima artik bekliyorum papatyam seni özlüyorum''

sağol be baba bu güzel gece için. ne iyi oldu böyle şarkılar, türküler falan.. ''haydinn dibini görmeyen sevdiğini görmesinnn.. şerefine!''

0 yorum:

Yorum Gönder

kamera stop..!

''yalnızlığıma kapalı gişeyim..!''

İzleyiciler

arşiv