benim adım gri

''ben sende yaşadım
seninle tattım böyle bir aşkı
al hatıram olsun armağan olsun
sana bu şarkı
çal benim için çal
bu aşk için çal bizim bu şarkı..!''

''tanrılar bağışlamışlardı onu.. josephine onu tekrar öptükten sonra tekrar kendisi olmuştu.. ve o yaşanılan acı dolu günler sadece birer hatıra, birer ders olarak kalmıştı.. ve ben artık o evde değildim. ne jikan'ı görebiliyordum ne de josephine'yi. faithless'i bile özlemiştim.. ama benim hikayem değildi bu. onlarındı tüm gerçekliğiyle.. josephine yok iken jikan ne kadar siyah ise şimdi o kadar beyazdır.. vu bu yüzden onun adı gridir..! ''

bana kızma bu kadar çok sevdiğim için..


yaptiğim her 10 kusurlu hareketin bundan kaynaklandığını unutma. istersen sıkıl bu ilgiden; diğerlerini daha çok kıskandırır elbet bu. o diğerleri ne için beni bu kadar çok istiyor biliyor musun josephine? çünkü hala bir erkeğin, bir kadını bu denli gerçek sevebileceğine inanmıyorlar.. yani işin aslı seni, beni değil; hala böyle bir ilişkinin yaşanabilmesini kıskanıyorlar.. ve ben ne seni aldatıyorum ne de bir bakireyi kirletiyorum.. ''yaz kızım: seni seviyorum..!''

onlara da kızma josephine..

onlar AŞK'a olan inançlarını kaybetmişler. yavru bir köpeğin annesine olan özlemini bilirsin. işte onlar o annesiz köpekler!

başını kaldır..!
gökyüzüne bak..!
yıldızları gör..!
ve bu klişeden dolayı bana kızma josephine.. benim suçum değil bu gökyüzündeki yıldızları sevgilisine gösteren AŞIK'ların benden önce yaşamış olması. ve bana inan sevgilim.. eğer onlarla aynı zamanda yaşamış olsaydık sen yazdırırdın yine en güzel sözleri.. ve bana inan sevgilim; benliğim var oldukça sevgine amadedir..

abisi ölen minicik bir çocuğun büyüyünce ''ölü'' olmak istemesine kızmasın kimse
.. çünkü ölüm kadar gerçek olan tek şey aşktır.. ölüme inanan bünyeleriniz bu aşka inanmasını anlıyorum! ama sen.. sen josephine..?

aradığın gerçek sevgiyse gerisi teferruattır..!

0 yorum:

Yorum Gönder

kamera stop..!

''yalnızlığıma kapalı gişeyim..!''

İzleyiciler

arşiv