aziz hector

özledim seni.. çok sevdim..
köpekler gibi..

önceki hayatında insan olduğuna inandırılmış bir köpekti.

şehrin aziziydi. aziz jikan. iki eli, iki ayağı vardı.ayakları altta, elleri üstteydi. aziziydi şehrin. en übermenschinden. tek bir kadına duymuştu o kutsal aşkını. tek bir kadını özlemişti aylarca. birçok kadınla beraber olmuştu gir-çık seansları kabul görürse. git-gel olayı bir nevi. sadece onunla tek vücut olmuştu. tek vücut? kainattı onun için. yaşamak. sevmek. tek vücut olmak ne mühim bir şeydi. doğanın bir mucizesiydi bir kadın ile bir erkeğin yek olması. çok sonraları anlayacaktı bu denklemden biri gidince yok olacağını. tanrıları bu kutsal aşkıyla kızdırıp, dünyaya bir köpek olarak atılacağını. ahh aziz jikan..

bir bana ifade edebiliyordu kendisini. evin kontesinin dişi köpeğine. ismini dahi öğrenemeyecek kadar aptal olan bana ifade edebiliyordu aziz jikan. ahh aziz jikan.. o patilerinizi havaya kaldırıp, sırt üstü sev beni” yatışınız var ya. insan olası geliyor köpeğin.. patilerim yerine ellerim olsaydı keşke dedirtiyor. keşke o kutsal aşkla köpeği olduğunuz Josephine olabilseydim. Josephine Kurusev.. inanın sizi en terbiyesiz yerlerinizden severdim. öperdim bile belki. ahh aziz jikan..

en son sahip Josephine'yi bir başkasıyla gördüğünüzde nasılda hastalanmıştınız. o nalet veterinerin size verdiği antidepresanlarla ne kadar çok ezildiniz. o ela gözleriniz nasıl küsmüştü bütün insanlara. sahi siz köpek miydiniz? kaçtınız benden, herkesten. insanlar bilmezler, biz köpeklerin öleceğimizi hissettiğimizde, onları üzmemek için kaçıp bir yerde sessiz acılarla ölümü beklediğimizi.. onlar bizi sadece sadık bilirler. gidip bir it dahi olamayacakları bile bizden çok sevdiklerini düşünürler. ama o karakter yoksunu yalancılardan aldıkları darbelerden sonra yine biz köpeklerine sarılırlar.. şefkati bizden alırlar.. ve yine bir gün bir başkasına gitmelerini izletirler. karşılıksız sevdiğin için başına kalkmazsın sevgini.. sessizce yok olursun ortadan.. kimse görmesin istersin.. kimse bilmesin öldüğünü.. kimse Josephine'i senin kadar sevmeyecekti çünkü. çünkü kimse senin kadar beklemeyecekti. kimse tanrıları karşısına almaya cesaret dahi edemeyecekti ve kimse o tanrıların seni affetmesi için bir gün tekrar insan olabilmen için Josephine'in seni öpmesi gerektiğini bilemeyecekti. ahh aziz jikan..

epeydir benimle dahi konuşmuyorsunuz. sessizce bekliyorsunuz.. kendinizi o'na sevdirmeye dahi çalışmıyorsunuz. pür dikkat olan bitene bakıyorsunuz. bir insanın, bir köpeğe aşık olup onu öpmesini bekliyorsunuz. tanrılar alay ediyor sizinle aziz jikan. götleriyle gülüyorlar. o kocaman elleriyle siklerini ovuşturup otuzbir çekiyorlar keyifle. ben gördüm onları aziz. bir orospunun bacaklarının arasında gördüm.. tanrılar biliyorlar
Josephine'in hayatında bir köpeği hiç öpmediğini. ben de biliyorum aziz. bir sizi indıramadı kozmos. son konuştuğumuzda yine anlayamadığım birşeyler söylediniz. '' o dönecek.. elbet görecek.. veya dönmeyecek.. belki görmeyecek.. ne farkeder? ben tanrıları dahi kıskandıracak kadar sevmişken o'nun varlığı ve yokluğu tamamen onun seçimi. benim açımdan pek bir önemi yok. ya yek olacaz ya da yok. ben bir daha hiç bir insanı tanrıları kıskandıracak kadar sevemeyeceğim. o da bu kadar sevilmeyecek. tanrılar ona gösterdiler diğer insanların sevgisini(!) ve artık o karar verecek. bir insanın içindeki köpeği mi görmek istiyor yoksa onun için tanrıların gazabına uğramış bir köpeğin insanlığını mı?''

ahh aziz jikan.. Josephine sizi çağırıyor: ''hector.. hectorr.. gel buraya'' yine ağlıyor kontes.. babası Faithless'ı kızdırmış ve o da kontesi yaralamış. götünden ısıracaksınız Faithless'i yine değil mi hector jikan? ahh aziz jikan.. hector.. eğer sizin gibi önceki hayatımda insan olsaydım inanın şu an bir köpek olmak çok canımı yakardı ama siz ne demiştiniz azizim? hatırlamak istiyorum.. bir dakika izin verin bana lütfen. evet hatırladım.. ''köpekleri, insanlardan daha çok seviyorum ve şimdi kendimi onlardan daha çok seviyorum.

aziz jikan hector- yaz kızım: seni seviyorum


0 yorum:

Yorum Gönder

kamera stop..!

''yalnızlığıma kapalı gişeyim..!''

İzleyiciler

arşiv